Det regnar

Det regnar vilket betyder att man äntligen kan göra alla de saker som man gör inomhus som man inte vill göra när det är utomhusväder. Eftersom det finns hur mycket som helst att göra är det svårt att veta vad man ska börja med och då är det lätt hänt att det slutar med att man inte gör något alls. Bara ett konstaterande alltså.

(Här hade jag velat ha en sån där fin regnbild som det finns tusen av på nätet, men jag vågar inte låna någon och inte kan jag ta bra bilder själv heller)

Här är de saker jag vill/borde göra när det regnar:
Lära mig att göra power-points
Lära mig ta bra foton
Lägga pussel
Städa alla mejlboxar
Baka
Läsa böcker
Sortera alla dokument i datorn som fortfarande är i oordning sedan jag råkade radera hela "Mina dokument" för ett år sen
Söka uppsatspraktik
Läsa bloggar och surfa runt i största allmänhet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0