Ibland undrar man

Efter att bilen hittats av polisen i Gårda och bärgats till toyotacenter i Bäckebol kunde jag hämta den och köra till Örebro (med trasig ruta).

Nu undrar jag vad det är för ena som länsar bilen på i stort sett varenda liten grej som enstaka hårnålar och en påbörjad hushållspappersrulle som ligger löst i bilen men lämnar ett set med startkablar, ett par tygskor, ett par shorts, en keps, en sandal och ett par strumpor. Och min finfina bricka jag köpt på Gnosjöhjälpen, var inte den tillräckligt fin eller?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, jag satsar på att ena tjuven var enbent och bara behövde en sandal, säg till polisen att de skall leta efter en enbent människa med långt hår som är lätt snorig.

2010-07-24 @ 10:46:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0