rubrik

ibland känns livet alldeles underbart. idag är det en sån dag. trots att det nalkas tenta imorgon.

måste bara klaga på att tentan är kl 8 på morgonen. jag är inte helt vaken så dags. inte nu när jag är student och oftast inte börjar förrän kl 10 eller ännu senare. menmen, om tiden för tentan är det man tycker är jobbigast, så kan det ju inte vara så farligt.

fast... jag skulle gärna vilja vänta med att göra tentan ändå. det är så pass intressant att läsa om olika rättssystem att jag skulle vilja läsa mer. men då utan tidspress.

egentligen finns det väl inget som säger att man inte kan fortsätta läsa efter att kursen är slut. men det gör man inte. i alla fall inte jag. man lämnar det bakom sig på väg mot nya mål (mål låter lite trevligare än tentor).

hur som helst. det ligger snö på taken, glögg är gott och radion är ett alldeles förträffligt sällskap.
alltså, livet är underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0