dimmiga dagar

slits mellan alternativet att cykla till universitetet och kanske lyckas skriva ut den där artikeln och samtidigt få lite motion och alternativet att gå till clas ohlson och köpa en svindyr bläckpatron så jag kan skriva ut hemma. jag kommer helt enkelt inte undan regnet och det gråa på något sätt. suck.

måste bara lyssna färdigt på lisa ekdahls skiva pärlor av glas först.


uppdatering:
jag valde alternativet att gå till clas ohlson. jag var ju ändå tvungen att köpa ny patron förr eller senare. när jag kom hem satte jag i patronen, kollade så att utrskriften satte igång och gick och duschade. när jag kom ut från duschen hade utskriften stannat mitt på sidan 6 (skrivaren skriver ut bakifrån så jag saknar alltså fortfarande de 6 första sidorna av 28). nu vill den inte skriva ut alls. säger att det är fel på färgpatronen som inte har fungerat nån gång sen jag fick skrivaren, så varför måste den börja krångla just nu. jag tror jag blir galen.


Kommentarer
Postat av: Niclas

haha. Förlåt. Men det låter himla typiskt! :)

2008-11-14 @ 13:28:52
URL: http://niclasbladfalt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0