det är inte lätt när det är svårt...

det svåraste med att genomföra en uppgift (förutom att bestämma sig för vad man egentligen ska göra) är att bestämma sig för att man är färdig. när kan man anse sig nöjd med vad man presterat? för det mesta blir man aldrig helt nöjd utan man måste sätta en gräns någonstans.

på sistone har min gräns hamnat där när jag är så trött på hela grejen att jag inte orkar fortsätta. jag har gått och blivit lat. eller så kanske jag har blivit smart? spelar den lilla extra ansträngningen egentligen någon roll eller kan man lika gärna använda tiden det tar till något annat istället?

Kommentarer
Postat av: Niclas

Använd tiden till nåt annat istället! Lat är ett negativt klingande ord. Använd ordet bekväm istället! :)

2008-11-16 @ 22:15:45
URL: http://niclasbladfalt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0