bla bla bla

först en liten dålig ursäkt. ungefär som när man kommer för sent till skolan och skyller på att man kört på en älg på vägen dit. (jag vet fortfarande inte om det var just en liten lögn för att rättfärdiga sitt beteende eller om det faktiskt var sant). som så många gånger förr har jag ingen koll på om jag skrivit detta förut. förmodligen har jag det. ber om ursäkt. kan inte hjälpa att allting kommer åter

och med det avklarat vill jag bara säga att det är tråkigt att äta ensam. bara tanken på det gör att jag försöker ignorera hungern lite till och lite till. att det som står på menyn är resultatet av ett av mina mindre lyckade äventyr i köket gör nog också sitt.

och så till sist ett litet citat som förmodligen ingen kommer förstå det roliga i:
    "tappade du byxorna i bombay?"
    "nej, i maj"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0