jag vet och jag ska, måste bara komma på nåt bra

jag har faktiskt funderat ett bra tag på vad jag ska skriva härnäst.

en tanke skulle är att slutföra det inlägget jag påbörjade för ett tag sen, som handlade om sinnenas betydelse. men jag orkar inte riktigt. det räcker nog egentligen med att bara skriva att en doft kan väcka så många minnen och känslor till liv så intensivt att jag inte vet vad. längre än så kommer jag inte med den saken.

jag skulle också kunna skriva om spexet som tagit upp större delen av min tid senaste tiden men väljer att hänvisa till den fantastiska produktionssidan där man även kan köpa eller reservera biljetter till de tre återstående föreställningarna 27e 28e och 29e mars. sådär ja, nu har jag även uppfyllt min plikt som medlem och gjort lite reklam.

sen återstår bara sånt här vanligt dravel om lite vad som helst och som kanske inte alltid är så trevligt eller intressant att läsa om. så jag avstår. så till dess att jag har blivit tillräckligt uttråkad av förvaltningsrättens grunder, så att jag bara måste skriva här igen, får ni hålla tillgodo med detta.

just det! efterlyser texten till across the marble floor som edith strindberg trio spelar och som tydligen skrivits av allen finney. den verkar inte gå att få tag i någon stans.

till sist en ny musikfavorit: jack johnson... tack johanna



Kommentarer
Postat av: Tomas

Kan du inte skriva om Stämpelskatt? Jag tror hela Sveriges okunniga befolkning vill veta mer om detta otroliga fenomen. Glad Påsk på dig.

2008-03-19 @ 19:51:57
URL: http://tff.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0