antracit

måste bara få skrika ut hela till hela världen att idag, idag har jag beställt mina första "riktiga" converse. funderade länge på marinblå eller grå och tillslut blev det grå, eller antracit som det så fint kallades i katalogen. hoppas bara att det är grå och inte ljusrosa som det var på bilden när man kom till "kassan" för det är verkligen inte min färg. till skillnad från grått som jag tror halva min garderob består av, eller bara nästan. men men likabra att fortsätta till skorna när man ändå har möjligheten.

färglös. nejdå, inte jag inte.


Kommentarer
Postat av: Lalalasse

Ett par. Sedan är man fast.

2008-04-09 @ 10:56:23
URL: http://swindiana.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0