Imponerande inspiration

De senaste veckorna har jag följt entreprenörsbloggen på generationen.se och känt att jag också vill vara med och leka. Men ändå så sitter jag här med ångest inför sommarjobbsansökningarna utan att få något gjort, vilket egentligen kanske tyder på att jag inte har någon som helst entreprenörsanda i mig. 

Några som faktiskt gjort något är Micke som driver ett framgångsrikt företag och Tommy som nyligen startat en skitsnygg och bra filmblogg. Jag är grymt imponerad och hoppas att de kommer att fortsätta inspirera mig och alla andra.


Kommentarer
Postat av: Tommy

Tack och bock för att du länkar till mig :-)) klart du kommer komma på nått, det är bara en tidsfråga. Kram på dig!

2010-05-02 @ 17:58:43
URL: http://filmhelaveckan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0