vad gör man inte för att liva upp tillvaron?

sedan en tid tillbaka har jag bestämt mig för att bara äta godis på lördagar. det har resulterat i att jag faktiskt inte är lika sugen på sötsaker lika ofta längre. men idag är det lördag och ihärdigt pm-skrivande (jaja, man kan ju låtsas i alla fall) bidrog till att det kändes helt rätt att gå och köpa en stor påse lösgodis.



efter att ha stoppat i mig en hel del sitter jag nu här smått illamående och mätt på godis. borde kanske spara resten och äta lite mat istället.

hur har din lördageftermiddag varit?

Kommentarer
Postat av: Tomas

Jaha, det är så godiset ser ut utan bitmärken.

2008-11-25 @ 20:08:25
URL: http://tff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0