uttråkad

3 dagar sommarlov hittils och jag är redan uttråkad.

det började bra. jag tog tag i saker som jag borde gjort för länge sen. har fortfarande en hel del kvar men om det ska fortsätta såhär är jag helt sysslolös innan det ens blivit midsommar. jag sökte till och med studiemedel för nästa år.

eftermiddagen spenderades framför tvn. kanske är det inte så jättenyttigt att titta på 7 gilmore girls-avsnitt i sträck. hjärnan vill bara pressa ut ord i en hissnande fart och då är det lite illa om man inte har nån alls att prata med. inget att rekomendera alltså (mental note).

nu ska jag lyssna in mig på banden som ska till arvika så jag vet vilka jag vill se. so long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0