jag trodde aldrig att jag skulle skriva det här men

hela världen är så underbar. när man är korkad, tom och glad.

så var det efterlängtade sommarlovet äntligen äntligen här. samtidigt som det är otroligt skönt att inte behöva prestera nånting alls är det med delade känslor jag sitter här med neddragna rullgardiner för att det ska gå att vara i lägenheten utan att dö av värmeslag. ni förstår tror jag.

johanna kom på det ultimata svaret för mig att ge på frågan "vad ska du göra i sommar?"
- jag ska jobba... på solbrännan
om jag känner mig själv rätt så lär det ju ta hela sommaren som den missfärgade albinon jag är.

såhär första dagen står dock lite kroppsarbete på programmet. dekorlokalen ska rivas och som den hängivne spexmedlemmen jag är ska jag självklart vara där för att rädda våra kära vänner ragge, silverstråle och ohls classon. har hört att brännan blir snyggare om man rör på sig så det känns faktiskt oerhört bra trots allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0