Endast Matilda är vaken

Klockan är 05.24 och jag har varit vaken i snart två timmar. Ska egentligen inte gå upp förrän om ytterligare två timmar, men kan verkligen inte sova. Hela kroppen värker och hjärnan får ingen ro.

På fredag är det premiär för årets Örebrospex och jag ska vara med på scen för första gången om man inte räknar dekorbytet i Furstinnan. Köp biljetter på ticnet!

Om två veckor ska jag flytta in i nya lägenheten på riktigt. Funderar på hur mycket saker jag kan lyckas göra mig av med till dess och om jag får tag på någon vettig tvåsitssoffa. Måste börja packa snart också. Fast kanske inte just nu.

Nu får jag nöja mig med att vänta på att det ska bli morgon och hoppas att jag inte kommer vara alltför trött.

Kommentarer
Postat av: Brodern

Det var länge sedan. Måste bara fråga om det verkligen tog 14 minuter att skriva inlägget?

2009-03-09 @ 09:49:44
Postat av: Matilda

Nja, snabb var jag inte men det krånglade med länkandet och bloggverktyget.

2009-03-09 @ 10:57:56
URL: http://ouyit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0