finner så

kanske dags att bli lite aktiv här igen. kanske med en ny touch eftersom det är ett nytt år. hmmm.

ja, förresten. 2008 - mitt år - blev ett väldigt bra år. hade kanske kunnat gå bättre pluggmässigt men det slutade ju i alla fall på topp på den delen. annars har det varit finfint.

idag har jag äntligen gjort färdigt termin 3, efter ett års väntan. det blev en lång dag men inte riktigt lika lång som väntat som tur var. har ingen ork kvar att göra något mer idag även om jag egentligen har massor att göra.

istället har jag en sjuklig längtan efter inredningsprogram och sötsaker. kan i och för sig förklaras med att jag måste flytta framöver, och nu börjar det ploppa upp lägenheter som jag både kan tänka mig att bo i och faktiskt har en chans att få. känns riktigt roligt. och sötsakerna, ja, jag har ju sedan en vecka återgått till mitt "godis-bara-på-lördagar-löfte" efter ett juluppehåll med mintkyssar, polkagrisar, godiskastanjer och hemgjord kola i mängder, så det är ju kanske inte så konstigt att jag har fått abstinens av det. tur att jag fick vaniljkrokar av gudmor i julklapp.

nehej, kanske ska ta tag i mig själv nu och städa ut julen ur lägenheten innan grannarna på andra sidan börjar undra vad det är för tok som inte har plockat undan tomtar och stjärnor ur fönstren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0