tidvis

jag fick höra att jag ser lite sliten ut och jag kan inte annat än att hålla med. inte bara att hur jag ser ut. det är även som jag känner mig. konstigt nog. tycker inte att jag gör annat än att tar det lugnt, men det kanske är just det som är problmet. eller kan man bli sliten bara genom att sakna någon väldigt mycket?

hur som helst har jag fått lite åldersnoja och då menar jag inte angående den verkliga åldern i år utan den utseendemässiga åldern. och det känns inte helt okej, men det är väl något jag helt enkelt måste acceptera. idag fick jag i alla fall mina ögonbottnar solbelysta som jag har hört att man behöver. annars är det väl bara att dricka mycket vatten och hoppas på det bästa.

att lyssna på: tidvis med lars winnerbäck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0