uttråkad

fram till idag fanns inte ordet uttråkad i ordlistan i min mobil. så dumt.
eller så är det bara jag som är uttråkad alltför ofta för mitt eget bästa. som nu.

har tittat igenom familjens samlade digitala bildbibliotek till toner av oh laura. roligt att se hur vi har förändrats över åren. medför visserligen en känsla av, ja den går inte beskriva riktigt, men nån slags kärlek. jag tycker om min familj helt enkelt.

till sist, om det mot all förmodan skulle vara någon som missat det kan jag tala om att det är vinter ute. mer vinter på påsken än vad det var vid jul. och idag ännu mer. när jag skulle ut och köra. men jag ska inte klaga. jag gillar snö och vad den medför. tystnad, lugn och kaos på samma gång.

vinter innebär dock även en viss grad av kyla. det här huset är inget bra när det är kallt ute och man är för lat för att tända en brasa. så jag går och lägger mig på min madrass med extratjockt täcke och dubbla filtar istället. godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0