jorå så att...

möblerade äntligen om rummet igår. har haft planerna ända sen lucia. helt plötsligt blev rummet lite större. var inte riktigt nöjd först men nu känns det okej. idag mest fix med detta. saknar bara ett soff/sängbord men det kommer väl. tids nog.

se det föregående som ett uttryck för min enorma vilja att visa upp och berätta allting. tänkte på det härom dagen. jag hade lyckats tappa bakstycket på min mobil på univeritetet. pratade i mobilen halva vägen hem på cykeln utan att märka nånting. så det var bara och cykla tillbaka och hoppas på det bästa. hade turen med mig och hittade det, helt. på väg hem ännu en gång kände jag starkt att jag bara var tvungen att berätta detta för någon. och helst på direkten. så insåg jag att det inte spelar nån större rioll egentligen och lyckades så vitt jag kommer ihåg behärska mig. och så är det inte alltid. men jag antar att det måste få finnas sådana människor också.

Kommentarer
Postat av: Prinsessa På Vift

Vill oxå möblera om!

2008-02-23 @ 19:01:23
URL: http://Prinsessansspace.blogg.se
Postat av: Anonym

naaaah, uppdatera nu för tusan

2008-03-17 @ 11:02:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0