ja jag vet.

ja, jag vet att jag har blivit utmanad och jag har funderat på det där väldigt länge nu. det kommer senare. nån gång. förmodligen.

jag bojkottar melodifestivalen ikväll till förmån för "en orientering i tryckfrihet och yttrandefrihet" och då kommer man osökt att tänka på många andra saker. som tex produktionsmedaljer eller det här inlägget. ja, just det här inlägget, för jag har tänkt att jag ska skriva det här i flera månader nu men det har aldrig blivit av. tror jag i alla fall. får hoppas på det.

det handlar om hur mycket våra sinnen påverkar oss egentligen.

de "vanliga" sinnena syn och hörsel är inte så intressanta i detta sammanhanget. att de påverkar oss nåt enormt vet vi redan. det handlar i stället om de övriga sinnena lukt, smak och känsel. framförallt lukt.

och sen tog det stopp. bäst jag läser lite till så kanske det kommer mer om en stund...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0