mitt nya mellanmål

vilket sjukt intressant ämne :P

efter att jag insett att "ojdå, jag äter visst inte så mycket grönsaker längre" och att mellanmål vore en bra idé har jag slagit två flugor i (inte och) en smäll och äter numera min klassiska sallad till mellanmål. kanske inte det nyttigaste i hela världen men det struntar jag i. isbergssallad, gurka, tomat, allkrydda, italiensk salladskrydda och olivolja är receptet.

för övrigt (jo jag måste ha ett för övrigt med också) mitt nya inneord efter sjukt och nååh, som visserligen används fortfarande men som tur är inte lika frekvent. yes. och jag hatar det.

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha! Visst är det jobbigt att få ett speciellt ord på hjärnan.... :/
Smart med två flugor i en smäll!

2008-04-02 @ 17:03:46
URL: http://annagranstrom.webblogg.se
Postat av: Lalalasse

Låter gott. Men i vilken ordning hamnar ingredienserna? *Aj.*

2008-04-03 @ 00:13:47
URL: http://swindiana.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0