kanske dags

kanske dags att skriva något nytt. tycker ju själv att det är tråkigt att mötas av samma gamla inlägg dag efter dag. samtidigt är det så att ju mer jag har att göra detso mindre har jag något att skriva om. och i dessa tider är det ganska mycket. eller har varit ett tag i alla fall. för denna helgen är jag i stort sett ledig. visst har jag inplanerade saker på gång men det är till stor del sånt som jag inte hinner i vanliga fall som jag tycker om att ta mig tid till. underbart. jag är dessutom extremt nöjd med mig själv att jag varit så disciplinerad denna veckan att jag med gott samvete kan lägga undan börckerna idag. och förresten det är inte så illa amed skatterätt ändå.

Kommentarer
Postat av: Mats

Magnus Uggla sa på TV att man måste uppdatera en blogg minst 5 gånger om dagen för att folk ska fortsätta läsa den, men det stämmer ju uppenbarligen inte eftersom jag skriver den här kommentaren :)

2007-10-12 @ 22:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0