varför...

...är det alltid D-strängen som går sönder först på gitarren?
jo, jag vet att det finn en logisk förklaring
men jag kan väl få klaga lite ändå...

...lyckas man alltid slå på ett avsnitt som man redan sett när det finns hur många andra avsnitt som helst som man inte har sett.
exempel: jag kanske jar sett 5 avsnitt av serien Joey sammanlagt. idag när jag skulle äta lunch tänkte jag att jag tittar på tv samtidigt. vad går? hm, joey är ju ganska kul. visst, men inte om man sett just det avsnittet förut.
exempel 2: jag har sett en enda Beck-film (visserligen tror jag att jag aldrig sett hela) men just den har jag lyckats se flera gånger.
exempel 3: vänner. behöver jag säga mer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0