tillbaka

eller back on track som man också kan säga.

tillbaka i örebro och tillbaka till studierna efter ett ganska långt uppehåll. dags att sätta fart helt enkelt. och det innebär förstås att jag oxå måste skriva lite här eftersom jag mest bara skriver när jag inte har roligare saker för mig. och roligt har jag verkligen haft.

tack alla spexare för en underbar spexperiod som jag hoppas inte är helt över för min del.

och så måste jag säga att det var roligt i fjällen oxå. trots att det var några grader för varmt så man nästan fick värmeslag.

nästa vecka blir det påsk i kolmården. har inte varit där på tre månader, vilket jag tror är det längsta i min livshistoria. längtar verkligen

...trots att jag trivs himlans bra i min nästan nya och inte att förglömma nästan egna lägenhet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0