äntligen jullov

Så har det då äntligen blivit jullov. Jag har längtat efter att få åka hem till mamma och pappa och äta god mat och träffa familjen och idag ska det äntligen ske. Försökte packa igårkväll men det gick inget vidare. Hur packar man för två och en halv vecka i en stor sportbag? Fast det var inte det största problemet, det som tar längst tid är att välja vilket smink och vilka smycken och accessoarer jag ska ta med. Suck. efter många om och men är jag nu äntligen färdig. Jag har inte glömt något viktigt i alla fall.


Hur som helst, jullov var det...eller inte. Eftersom det gick bra på förra tentan vore det bra om det gick bra på nästa så man kan väl säga att jag har massor att läsa. Egentligen är det ganska intressant men det är tre böcker som handlar om i stort sett samma sak noch det börjar bli lite tröttsamt. Men jag ska inte klaga för jag vet att man inte har jullov som vuxen och att jag snart har så många vuxenpoäng att jag räknas som vuxen själv. Men lite julkänsla kan jag väl ändå få?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0